Herregud! Tre veckor har speedat förbi i rekordfart. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Och även om dessa veckor kanske inte riktigt blivit som jag tänkt mig gällande träning och kost så vill jag inte att de ska ta slut!! Jag har världens börja-jobba-ångest! Trodde inte att det skulle kännas så här tufft.
 
Men men, det är bara ta tag i sig själv och dra sig dit imorgon bitti. Dessutom är det ju så mycket lättare att planera in träning när man har dagarna organiserade på ett annat sätt. 
 
Nu ska jag bädda rent i sängen, har precis duschat också. Nybäddat och nyduschad, så mycket mer redo för jobb imorgon kan man väl inte bli? 
 


Kommentarer
Denise

Inte kul att börja jobba igen, men det gör verkligen nytta åt träningen, man får så bra rutiner. :)

2012-07-30 @ 23:35:09
URL: http://deniseworkout.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0