Jaha, då taggar vi lite gym ikväll då! :D


Kommentarer
Areyanna

Be the best version of you men utan att banta å kränka dig själv + uppmana andra till självhat, självspäkning, dietande och viktångest! Du duger precis som du är! Ingen vikt kommer få dig att känna dig nöjd eller satisfied! The core sitter i själen och hjärtat, även ett utrymme som ej kilon kan mätas med eller mäta upp för att förgylla eller mätta, tyvärr...<3<3<3<3<3

2012-07-03 @ 20:03:07
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Lisa

Jag håller inte med dig Areyanna. Jag har själv vägt 14 kilo mindre än vad jag gör nu och då mådde jag bättre för jag kände mig mer nöjd med mig själv. Det var roligare att köpa kläder och man begränsade inte sina träffar med vänner för att man känner sig ful. Men visst löser det inte allt att man blir smal (det beror ju på vad man har för problem). Men är det viktigt att se snygg ut i en bikini, ett par jeans eller en snygg klänning kommer man garanterat må bättre av att vara smalare.
Nu har jag gått ner 20 kg sen jag födde min som i feb, så 14 kg till sen är jag nöjd :)
Längtar tills jag kan träna igen och det blir om 1,5 mån dvs 6 mån efter födsel. Ska bli kul att få hoppa runt en massa igen!!
Lycka till TTGS du fixar detta! Jag har sagt det innan, men sägerdet igen, gå med i viktväktarna. Sen jag gick med för 12 veckor sen har jag gått ner 7,4 kg och jag har inte behövt känna att jag tagit bort något gott (jo det skulle vara guacamole o

2012-07-04 @ 08:49:24
Lisa

Oops, forts......o quesadillas för att jag tycker att det tar för mycket från mina points.
Att få äta från alla delar av kostcirkeln är det bästa+ lite gottis då ibland.
Kram kram o kämpa på!!!

2012-07-04 @ 08:52:32
Anna

Håller mer er båda på ett eller annat sätt.
Areyanna - självklart ska man inte kränka sig själv eller vikthetsa, men kanske är den största kränkningen att vara tjock om man inte ska vara det. :) Kram

Lisa - Kämpa på!! Och grattis till lilla knodden :)

2012-07-04 @ 09:45:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0