Oj, oj! Här hänger jag inte med.
Idag har det inte blivit något träning utöver vardagsmotion. Unnade mig istället 60 min behandlande massage. Då jag har huur mycket muskelknutor som helst i ryggen och är stelare än en 80-åring så kan det ju faktiskt vara ganska värt. Har dessutom problem med muskelknutar som påverkar ischiasnerven och det gör så jävla ont, så det ska vi arbeta bort har jag tänkt. : )
 
Igår blev det iallafall en gymrunda, var riktigt mör i kroppen sedan i måndags.
Det blev iallafall 10 min crosstrainer = 110 kcal.
Arbetade sedan med maskiner och körde baksida axlar, bröst och benpress. Flyttade sedan till mattan och körde hårda armövningar, mycket mage och stretchade mycket. Något jag är riktigt dålig på och behöver bli mycket bättre på! 
 
 
Har ingen rolig bild att bjuda på heller, klockan är för tusan 03.24 så kryper ner i säng istället. Kram!


Kommentarer
Lisa

Vad har hänt med bloggandet? Jag är inne varje dag för att se hur det går för dig, men inget nytt. Kämpa på!!!

2012-07-26 @ 09:40:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0