Hallåååå där! Nu är jag tillbaka, senare än lovat, jag vet! Men har varit i fullt semesterrus hela veckan. 
Jag blir så glad att det finns ett gäng tappra läsare där ute som klickar sig in och lämnar uppmuntrande och inspirerande kommentarer. Det betyder så mycket! 
 
Jag har haft en superbra vecka än så länge. London var riktigt bra - vädret kunde dock varit bättre men vad gör det.
I torsdags var jag och ett gäng kompisar på Skansen, MYCKET promenerande. Kändes verkligen i kroppen på kvällen, då vi varit igång och knatat från 10 på morgonen till ungefär halv tio på kvällen.
 
Igår var jag hundvakt, alltså även där en hel del promenader. Det är så mysigt. Att låna en söt hund ibland är perfekt då man är lite i en "röra-på-sig"-svacka. Har man en hund som måste ut så blir man ju så illa tvungen att ta sig ut och när man väl är ute och igång så är det ju så underbart!
 
Bjuder på lite bilder från min vecka.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0