Hej igen fina, fina läsare!
Jag har haft vääärldens svacka. Varit väldigt nedstämd och inte gjort särskilt mycket den senaste tiden. Nu mår jag, tack och lov, bättre och känner att det är dags för en nystart.
Senaste tiden har jag ätit lite LCHF, och det känns bra! Jag har dessutom kommit fram till efter lång tid att jag är laktosintolerant. 
 
Nu börjar ännu en ny period i mitt liv, ett liv utan kolhydrater, laktos och stillasittande.
Jag är ledsen att jag låtit er hänga på sträckbänken utan någon uppdatering om vad som händer, men har hållt mig borta från allt "socialt" och mest legat i sängen, gråtit, ätit, haft ångest osv. 
 
NU är jag tillbaka, jag hoppas ni är med mig för ni är världens bästa stöd och pepp!
 


Gör om bloggen lite också i och med nystart, ny bakgrund och ny peppande-header! LETS GOOOO!


Kommentarer
Lisa

Kul att du är tillbaka!!
Det går inte bra för mig med viktminskningen heller. Stått still nu under hela sommaren. Men nu har jag iaf börjat träna, så jag hoppas att det ska ge mig en liten push så jag börjar gå ner igen. Kul är det iaf att vara igång med pass igen.
Hoppas allt löser sig för dig, nu kämpar vi på fram till jul då vi åker på solsemester.
Lycka till, o snygg ny layout på sidan :)
Kram

2012-09-08 @ 23:18:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0