Heeej. Hur mår ni? Jag mår sådär, vägningen igår chockade mig verkligen och nu känner jag mig bara äcklad av mig själv. Dock är det konstigt. För hur mycket jag än skäms, mår illa, hatar mina levnadsvanor och vantrivs i min kropp så glömmer jag på något underligt sätt det och senast på lunchen åt jag kolhydrater i form av spaghetti (!?!?). 
 
Jag behöver verkligen hjälp nu! Jag behöver era peppande ord, er visdom, era tips, eran positivitet med mera!! Ikväll ska jag i alla fall iväg till gymmet, har träningssällskap bokat på kan inte smita. Ska dessutom parkera bilen den här veckan och pumpa upp cykeln. Sedan får det bli till att cykla och gå vart jag än ska. Undantaget får dock bli stallet och mitt jobbmöte i Bro.. Det blir för långt.. ;)
 


Kommentarer
Lisa

Det är trist som f-n när man går upp i vikt o det är så lätt att man fortsätter äta fel. Jag har idag lyckats att inte äta något onyttigt och hade tänkt hålla mig till lördag då det förmodligen blir glass.
Kämpa på, för vi vet ju hur bra vi mår när vi trivs i våra kroppar!!
Kram på dig!!

Svar: Håller med dig Lisa! Men nu känner jag att jag är inne på rätt spår. Hoppas det går bra för dig! <3
KRAM
timetogetskinny.blogg.se

2012-09-10 @ 23:15:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0