Jag har haft en jättebra helg. Jag hoppas ni också haft det? ♥
Jag har ägnat mesta delen av helgen till att vara i stallet. Då mår jag som bäst!
Det är så mysigt att hänga där och umgås med underbaraste hästarna och mysigaste stalltjejerna!
 
I fredags kväll var jag ut och käkade! Det är förvånansvärt lätt att avstå från kolhydrater på restaurang. Att man aldrig tänkt på det tidigare? 
 
Hela dagen idag har jag storstädat, det är så härligt! Kanske inte själv städningen men resultatet. Ett städat hem är det bästa som finns. 
 


Kommentarer
elin

men hej! och välkommen tillbaka! jag har saknat dig..!:)
vill bara påminna om att om jag kan gå ner 14 kilo så kan självklart du det med!
men tänk på att inte vara alltför hård mot dig själv, unna dig belöningar och, framförallt. köp snygga träningskläder redan nu! vänta inte "tills du blir smal" för det är ju nu du behöver känna dig jättesupersnygg och peppad på att träna!:)

Svar: Heeej! Tack snälla för kommentaren! Uppskattar det massor.Och du har så rätt. Snygga träningskläder är SÅ viktigt!
Kanske slänger ihop ett litet kollage med det snyggaste just nu? ;)
Kram!
timetogetskinny.blogg.se

2012-09-17 @ 09:17:14
URL: http://ptsch.blogg.se
Johanna!

Shit såg skitgott ut. Älskar rekor! ;) Haha

2012-09-20 @ 11:41:32
elin

jaaaa! mycket bilder och tips tack! har precis kommit hem från ett fem dagar långt träningsläger, så behöver lite inspiration!:) kram!

Svar: Härligt med träningsläger!! Hur gick det?! :D
timetogetskinny.blogg.se

2012-09-24 @ 19:42:46
URL: http://ptsch.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0