Ikväll har jag haft genomgång med PT på gymmet. Mina ben är som spaghetti! Vi körde på "fria vikter"-avdelningen. Läskigt! ;) 
Vi körde knäböj, ryggdrag, rodd, bröstpress, bicepscurls, triceps "push downs" och yttersida axlar. Sedan avslutade vi med mage. Jag hade mest svårt med knäböjen och jag kunde knappt gå ner för trappan när jag skulle hem. Haha! Annars har jag som bekant en väldigt svag magmuskulatur. Måste jobba på det!
 
Efter träningen fick jag i mig en Whey Class+ shake blandad på mjölk och banan. Order från pt:n! Jag tycker det känns läskigt att få i sig kolhydrater, proteiner osv när man tränat för att man vill gå ner i vikt. Men har haft föreläsning om det nu på kvällen och man ska få i sig det efter träning så kroppen kan återhämta sig! 
 
Nu när jag kom hem lagade jag middag och matlåda. Det blev laxfilé och en tomat & mozarellasallad. Det var gott om än liiite torrt.. Men man vänjer sig! Det känns bra nu. Känns som man är på väg mot rätt riktning igen.
 
Imorgon blir det stallet och allt vad det innebär (mockning, höbärande, ridning, bära vattenhinkar osv.), på onsdag kommer jag jobba kväll men ska försöka hinna med en powerwalk. På torsdag ska jag spinna! Spännande. Har inte gått på spinning på säkert 4 år! På fredag har jag planerat in en boxklass, mina handskar har legat på hyllan för länge. Kommer bli en bra vecka! 
 


Kommentarer
Maria

Ser jättegott ut och bra ihop kompat! Nyttigt!!
Låter som ett hårt gympass :D

2012-09-11 @ 12:26:23
JuaraMpo Habanero

I simply couldn't go away your website prior to suggesting that I actually enjoyed the usual
information a person provide for your visitors? Is gonna be
back frequently to investigate cross-check new posts

2022-09-16 @ 16:48:04
URL: http://https://54.151.143.111/slot/habanero


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0